14.5.07

Morsdag og konfirmation

I går var vi til konfirmation, vi havde alle været så spændte om nu vejret blev godt, vi var heldige solen kom frem og det var dejlig lunt ude på terassen, alt i alt blev det en dejlig fest og jeg tror helt bestemt at konfirmanten var glad for sin dag.







Min yngste datter overrasker mig med en dejlig pink buket for det er jo også morsdag....ihh så glaad jeg blev ;o)










I dag, skulle så min nye sofa komme, sikke en proses at samle sådan en....... Ikke mindst fordi den gamle sofa skulle jo skrues fra hinanden, stables pænt på altanen og pakkes ind, fordi genbrugen ikke kunne hente den før i overmorgen, men de overrasker og kommer lige som sofaen er stablet pænt op ude på altanen........ ned i bilen med den og igang med den nye sofa igen, flå plastik og skum af og så tyde spændende manual til hvordan den skal samles... hihi



Det ringer på døren igen.....denne gang er det min underbo som har modtaget noget som kom til mig i går, mens vi var til konfirmation, næææ det jo igen en skøøn lyserød buket fra min ældste datter.... :o)

Så nu kan jeg sidde her i dag og nyde hele 3 ting, ny samlet sofa og 2 skønne buketter fra mine børn, samt kan jeg nyde at have mine forældre på besøg her, alt i alt en herlig dag :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

-*- Follow made by Grandma Anna on Facebook -*-

-*- Follow my blog with Bloglovin -*-