21.10.12

Baby jumpsuit

Så blev dragten endelig færdig og klar til at sende, spændende at se om den passer ;O)
Se flere billeder og link til opskrift i udvidet post.
Opskriften er fra Sandness, et af de udgåede hæfter med baby stik, der hedder Lanett.
Den sorte dragt side 2...jeg har dog valgt et andet mønster, men har næsten fulgt opskriften slavisk ;O)
Huen er ikke fra samme hæfte, jeg husker ikke helt hvilken opskrift jeg brugte, men de er så at sige alle ens.
Denne fra Arnica syns jeg er nem at følge og ikke så kringlet forklaret


5. sep. 2012
Så kom tiden (allerede) at strikke en ny hel dragt, denne gang har jeg brugt opskrift fra Sandnes og mønsteret er et tradionelt Færøskt mønster. Mønsterfarven er sådan et forskelligfarvet nøgle, det ser lidt sjov ud, men gør også strikken ret spændende og utraditionel ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

-*- Follow made by Grandma Anna on Facebook -*-

-*- Follow my blog with Bloglovin -*-