18.5.07

Feriegæster

Det har været rigtig dejlig og hyggeligt at have mine forældre på besøg, men alting har en ende også sådan nogle skønne ferie dage.
Jeg håber ikke det varer længe indtil jeg ser dem igen, selv om det nogen gange går lidt lang tid imellem, da de bor på færøerne, men nu er det nok min tur at lette mig fra mine egne gemakker og suse derop ;o)

Min dejlige datter har endnu ikke ladet høre fra sig, hun skulle være ankommet til Dubai i går, men hun er vel heller ikke lige mere end "landet" endnu efter den lange rejse ;o)


Phanter føler sig allerede hjemme, meeeen altanen er nu et faaaarligt sted syns han, alle bevægelser og lyde blev studeret i en halv time inden de første to poter kom ud på altanen... hihihi

Nu går det lidt bedre med at komme derud, men det er stadig mange væmmelige lyde derude, så kan det ikke gå for hurtig med at komme ind i sikkerhed igen ;O)

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Anonym18.5.07

    dejlige anna og dejlig far ..missen ser sød ud
    fin blog I´´ll be back

    SvarSlet

-*- Follow made by Grandma Anna on Facebook -*-

-*- Follow my blog with Bloglovin -*-