19.5.07

Nyt strik i solen

Uh det har været dejligt vejr i dag, så jeg har nydt mit ekstra rum i dag.

Der er kommet nyt på pindene igen, en hvid sommmer bluse af rest garnet fra en hvide trøje jeg strkkede i vinters. Det går rask fremad når det eneste man skal, er at nyde at kunne være ude og at være til :o)



Mit rum, ja det kalder jeg min altan, mit ekstra rum om sommeren, der sidder jeg i næsten alle mine fritimer om dagen og aftenen.

Min far siger "Du har så meget af det hele" men det er også det jeg vil have, hellere for mange planter og helst nogen som ikke er for nydelige, det må godt vokse vildt og ligne lidt ukrudt agtigt, så det føles som man er i naturen og ikke i en park ;o)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

-*- Follow made by Grandma Anna on Facebook -*-

-*- Follow my blog with Bloglovin -*-